Comissió de processons

Parròquies de BlanesBETA

A Blanes, durant la Setmana Santa, se celebren dues processons:

La del Divendres Sant, a les 10 de la nit, en què desfilen quatre passos: el Natzarè, la Mare de Déu dels Dolors, el Sant Sepulcre i el Sant Crist, que és pas principal.

I la del Diumenge de Pasqua a migdia, anomenada de l'Àngel, en què desfilen els passos de la Mare de Déu de Pasqua i de Jesús Ressuscitat. Ambdues imatges surten, portades a coll, de l'església de Santa Maria per camins diferents i es troben a la plaça dels Dies Feiners, on l'Àngel (un nen o nena) canta el Regina Coeli.

A més, el diumenge de Corpus al vespre té lloc la processó de Jesús Sacramentat, que desfila, sota tàlem i amb la custòdia, pels carrers ornamentats amb les catifes que confecciona l'Associació de Catifaires del Raval.

La Comissió de Processons s'ocupa de coordinar tot el que es refereix a aquests actes.

My Company, 8901 Marmora Road,

Glasgow D04 89GR